سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۷
۰ نفر

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، پاسخ رئیس جمهور به برخی از دغدغه‌های نمایندگان در مسائل اقتصادی، معیشتی، بازنشستگان، سیاسی و اجتماعی کشور را از جمله دلایل حضور وی در مجلس برشمرد.

پزشکیان و قالیباف

به گزارش همشهری‌آنلاین، رحیم زارع در گفت‌و گو با ایرنا، درباره دلیل حضور مسعود پزشکیان رئیس جمهور در جلسه غیرعلنی امروز سه‌شنبه -۲۷ شهریورماه – مجلس شورای اسلامی گفت: به مناسبت ولادت حضرت محمد(ص) و هفته وحدت، رئیس جمهور بدون دعوت قبلی در صحن مجلس حاضر شد و مورد استقبال نمایندگان قرار گرفت.

نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی افزود: در این نشست ابتدا برخی از نمایندگان مسائل و دغدغه‌های خود را درباره مسائل اقتصادی، معیشتی، بازنشستگان و برخی از مسائل سیاسی و اجتماعی کشور بیان کردند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برخی از نمایندگان نیز به سخنان رئیس جمهور درنشست خبری ایشان که روز گذشته برگزار شد اشاره کردند و مطالبی را در این باره بیان کردند.

نماینده مردم آباده در مجلس خاطرنشان کرد: در نهایت رئیس جمهور نیز در جایگاه سخنگاه مجلس حاضر شد و به نظرات، دیدگاه‌ها و دغدغه‌های برخی از نمایندگان پاسخ داد و به موضوع وفاق ملی تاکید کرد.

کد خبر 882234
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مجلس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha